City on the banks of the Danube

lipnja 22, 2017

Kao ljubitelj putovanja, pisanja i fotografisanja, donosim vam kratku priču iz zlatne evropske kulturne prijestonice - Beča. Destinacija za ljubitelje kulture, istorije i umjetnosti, bogatih dekoracija i lijepih manira je upravo ovaj grad koji leži na obalama Dunava. 
Jednonedeljna prilika za obilazak ovog raskošnog grada je bila zaista nepropustljiva, stoga vam donosim utiske sa jednog od mojih skorijih porodičnih putovanja u grad koji se nalazi u srcu Evrope.


Grad valcera, kulture i umjetnosti zapravo nudi mnogo više od ovoga što ću vam danas prikazati. U Beču postoji mnogo znamenitosti da ih je gotovo nemoguće obići sve za samo nedelju dana boravka. Upravo ono o čemu ću pisati u nastavku predstavlja samo jedan razlog zašto bih se ja ponovo vratila među njihov narod i ponovo osjetila duh pravog evropskog grada.
Mali dio onoga što zapravo nudi Beč ću uspjeti da prikažem sada, iz prostog razloga što sam se prepuštala trenucima u kojima sam sa užitkom razgledala sve ljepote istog. 


Iako prepun raznih rasa i religija, ovaj grad donosi vesele, druželjubive i prije svega ljubazne ljude toplog srca. Grad je pun festivala i događaja bilo koje vrste, gdje biste sa lakoćom pronašli nekog sebi odgovarajućeg. Također, želim da spomenem i činjenicu da na svakom koraku možete sresti nekoga iz našeg regiona, jer je Beč zapravo treći grad u Evropi sa brojem naših stanovnika. 
Još jedna stvar sa kojom sam opčinjena kada je Beč u pitanju jeste javni prevoz. Metro, autobus, tramvaj i željeznica su odlično organizovani, pa se tako bečki javni prevoz smatra jednim od najboljih u Evropi. 



Nešto na čemu se želim zadržati malo duže jeste Stephansplatz ili Trg Svetog Stefana koji se nalazi u samom centru grada na kom se nalazi čuvena katedrala Svetog Stefana Stephansdom. Katedrala je jedan od prepoznatljivih simbola grada Beča. Predstavlja najznačajniji vjerski objekat, jer je istovremeno i sjedište bečkog nadbiskupa. Katedrala očarava svojom arhitekturom i spoljašnjim izgledom rađenim u gotičkom stilu. Južni toranj Steffl visok je više od 130 metara i dugo je bio najviša građevina u Evropi, što je zaista fascinantno. Imala sam priliku da iznajmim kočiju iz Stephansplatza koja je vodila ravno do ostalih gradskih crkvi kao što Peterskirche i Karlskirche


Hofburg, ova carska palača zapravo predstavlja golemi kompleks, gdje je danas stalna rezidencija austrijskog predsjednika. Nekada je bila sjedište moćnog Habsburškog carstva. Zanimljiva činjenica je ta da Hofburg obuhvata svjetski poznate muzeje kao što je Albertina, najposjećeniji bečki muzej. Zaista je divno imati priliku i posjetiti ono čime Beč istinski očarava.


Nešto do sada možda i najinteresantnije od svega ovoga jeste čuveni bečki zabavni park Prater, koji posjeduje i do čak 250 različitih atrakcija. Prater je najpoznatije bečko rekreacijsko područje. Zabavni park nudi izuzetnu ponudu za sve uzraste i rado je posjećivana porodična destinacija sa čim se u potpunosti slažem. Danas, kao simbol Pratera stoji veliki Wiener Riesenrad, visok 65 metara sa kojeg je moguće vidjeti cijeli grad. Prater je također odlično mjesto za šetače i bicikliste, a najbrže se može upoznati uz Liliputbahn, staru željeznicu koja na nekoliko kilometara prolazi parkom. Tom vožnjom moguće je vidjeti i bečki nacionalni stadion Ernst Happel.

   



You Might Also Like

31 коментара

  1. Jako zanimljiv post! Jako zelim otici u Bec , ali nikad nemam priliku. Slike su vrh. Nastavi sa blogovanjem jer cu uvek citati tvoje postove jer su odlicno smisljeni i napisani.♥

    http://goldenglowbymr.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! Ovakva podrška mi je svakako dobrodošla💘

      Izbriši
  2. Anonimno19:31:00

    Vidi se da se trudiš i želim ti puno sreće u daljem radu. Slike su ti vrh. Samo nastavi tako :)❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Anonimno19:32:00

    Super������ vrh sve

    OdgovoriIzbriši
  4. Anonimno19:36:00

    Lepo lepo..Bila sam u Becu i to sve sto si nap mi se svidja ��

    OdgovoriIzbriši
  5. Anonimno21:07:00

    Perfect!��

    OdgovoriIzbriši
  6. Anonimno13:17:00

    Odlican post!

    OdgovoriIzbriši
  7. U zadnje vreme, turisti se u velikom broju okreću ka ovom gradu. Ja ga, lično, nisam imala priliku posetiti, međutim, nadam se da hoću u budućnosti. Iako je moja lista gradova malo poduža i Beč nije u samom vrhu, ipak bih rado otišla tamo! Divan opis❤

    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš biti u mogućnosti da posjetiš ovaj grad, hvala puno!❤️

      Izbriši
  8. Anonimno22:22:00

    Predivan post, draga. Oduvek sam htela posetiti Beč, međutim nikad nisam imala prilike. Ranije sam mislila da Beč i nije toliko lep, ali sam onda po fotografijama videla da je on jedan od onih lepših gradova. Još, jedan jako lep post, veoma lepo si opisala ovaj predivan grad, i srećno u daljem blogovanju. Učlanila sam se u tvoj blog, bilo bi mi drago kad bi uzvratila.

    Morning routine: Summer vs. Winter | laAdda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno se stiče bolje mišljenje o gradu tek kada ga imaš priliku vidjeti sopstvenim očima. Ne sumnjam da ćeš se razočarati ukoliko budeš imala priliku da ga posjetiš.. Hvala puno na divnim riječima!❤️

      Izbriši
  9. Prekrasan post i fotografije, uoistinu bih voljela posjetiti Beč.

    Molim te, ako imaš vremena, da pogledaš moj novi post: http://redheads-diary.blogspot.hr/2017/06/moje-prvo-erasmus-iskustvo-slovenija.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Wonderful post, love it!
    Could you click the links in this post? Maybe follow for follow, too? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/06/black-bodysuit-yoins.html

    OdgovoriIzbriši
  11. Wonderful post, love it!
    Could you click the links in this post? Maybe follow for follow, too? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/06/black-bodysuit-yoins.html

    OdgovoriIzbriši
  12. Super post, jako lijepe slike :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  13. Wow, savršene fotografije. Nisam posetila Beč, ali posle tvog posta imam još veću želju.
    Zaista divno. Zapratila sam tvoj blog, bilo bi mi veoma drago ako uzvratiš :)
    Magicni svet lepote

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivan post, imam veliku želju da posetim Beč! :D


    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Jako dobar post! Slicice su vrh! Mogli smo kroz pricu da osetimo Bec bar na kratko!
    Pratim te, bilo bi mi drago ako bi uzvratila <3

    cleopatrassecret.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  16. Wow preljepa mjesta i predobre slike!
    Zaista predobar post draga :)
    Nisam bila na ovim mjestima,al nadam se da hocu :)
    Preplatile smo se :)
    Posjeti i nad blog

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Popular Posts

Subscribe