Struggles only travelers understand

kolovoza 16, 2017

Ljeto se približava kraju samim tim i neka putovanja su već završena, a oni koji se tek sada upućuju na neki put želim sve najbolje, da se lijepo provedu i iskoriste vrijeme do maksimuma! Današnja tema o kojoj sam imala inspiraciju pisati je struggles only travelers understand, tačnije te neke borbe u bukvalnom prevodu koje samo razumiju oni koji putuju. Nadam ste da ste imali priliku otputovati negdje i vidjeti kakav je to osjećaj, ali uvijek se između dešavaju neke neprijatnosti i stvari koje ne idu baš po našem planu, tako da sam sigurna da će se bar neko pronaći u ovom mom postu! 


#1. Overpacking!

Imali ste situaciju kada jednostavno nemate dovoljno prostora u svom koferu za ostatak stvari jer ste ga već pretrpali hrpom odjeće koju u 90% slučajeva nećete ni obući? I ja sam također... Svi imamo tu situaciju kada se pakujemo i jednostavno ne znamo šta da ponesemo, pa onda stavljamo i stvari koje vjerovatno nećemo ni obući ili nećemo stići da obučemo, tačnije, uvijek ponesemo višak koji se vrati kući netaknut. 

#2. Overpriced food and drinks.
Da li ste imali neprijatnu situaciju da naprimjer želite uzeti dve kugle sladoleda, ali vam je mama rekla da uzmete samo jednu jer su cijene ekstra visoke i jednostavno ne može da vam priušti više od jedne kugle sladoleda? Ili ste si jednostavno poručili u restoranu neki specijalitet, a kada vam je račun stigao ostali ste u šoku? Da, cijene u drugim državama, posebno u urbanim turističkim mjestima znaju da budu posebno visoke i izuzetno se razlikuju od cijena u našim zemljama. Također kada putujete, potrudite se da ponesete svoju hranu i svoje piće koje ćete koristiti, umjesto da kupujete po okolnim prodavnicama ili restoranima. Sigurno ne želite da platite jedan sendvič 5-10€?


#3. Forgot something.
Već ste odmakli par stotina kilometara od kuće i tek onda ste se sjetili da ste zaboravili nešto? Nebitno, mogu to biti slušalice, neka dobra knjiga, vaš laptop ili ipak neke važnije stvari kao što su pasoš ili telefon? Vodite računa o svojim stvarima, pravite si check liste na kojima ćete popisivati sve stvari koje trebate ponijeti sa sobom na put kako ne biste zaboravili neku od njih. Meni se iskreno to još uvijek nije desilo, ali nekad sam znala da zaboravim sunčane naočale ili neku sličnu sitnicu koju mogu da nabavim i tamo, tako da još uvijek nisam doživjela pravi struggle!

#4. A good passport picture!
Uvijek ste htjeli da vaš instagram feed zablista sa fotografijom vašeg pasoša, ali vam jednostavno to nije nikako išlo od ruke? Istina: Niko ne može da napravi savršenu fotografiju svoga pasoša! Šalim se naravno, ali vjerovatno ćete provesti više od pola sata slikajući svoj pasoš, gdje naravno pozadina treba da vam bude jako lijepa, a nokti savršeno uređeni!


#5. Airport struggle.
Ova borba vezana je za putnike koji isključivo idu avionom. Struggle kada trebate doći bar 3 sata ranije prije polaska leta! To nekada zna da bude strašno dosadno i iscrpljujuće, ali sama pomisao da putujete da posjetite neko mjesto održava vas budnim i uzbuđenim cijelo vrijeme!

#6. Seat in the plane!
Oduvijek ste zamišljali kako sjedite kraj prozora sa pogledom na krilo aviona kako bi mogli napraviti savršenu fotografiju? Ovaj struggle je također vezan za one koji putuju avionom. Ili ste jednostavno htjeli neko mirnije mjesto gdje definitivno do vas neće sjediti neka baka koja će pričati gotovo cijeli put ili žena sa bebom koja plače cijelo vrijeme? Uglavnom to ne ispadne baš tako i zapravo smo mi ti koji su na meti, sjedište koje mi želimo je zauzeto i skoro nikada ne pripadne nama. 


#7. Foreign language.
Da li ste došli u neprijatnu situaciju kada se nalazite u nekoj drugoj zemlji a ne znate taj jezik? Sve vam je potpuno strano, ljudi su vam potpuno strani i jednostavno izbjegavate komunikaciju sa bilo kim? Imala sam takvih situacija, ali u većini slučajeva ne oskudjevam da koristim engleski jezik i time se sporazumjevam sa prodavačima ili ljudima na ulici. Savjetujem vam da ne odbijate da naučite neki jezik, a posebno engleski ili njemački jer će vam uvijek dobro doći tokom putovanja!

#8. Taking pictures of everything!
Ja sam ovaj tip osobe koji jednostavno mora da slika sve, od ulaza u hotel do random prodavnice na ulici, cvijeća, suncobrana i slično. Ovisnik sam o fotografisanju i redovno se vratim kući sa hiljadama fotografija jedno te istog grada ili mjesta. Pa mora nešto da bude i za instagram zar ne?


#9. Half of your suitcase is also for them.
Nervira li vas to kada polovinu svoga kofera morate da dijelite sa nekim, bilo to sa bratom ili sestrom ili čak roditeljima? Taman ste zamišljali kako bi mogli spakovati cijelu svoju sobu u taj maleni kofer, ali onda vam se još na to sve uguraju i nečije tuđe stvari? To je stvarno loš osjećaj, ali ne tražite opravdanja za takve stvari već ustupite mjesto nekome da spakuje i svoje, ma koliko god vam to teško palo.

#10. Post-travel depression.
Da li ste imali priliku doživjeti takvu vrstu depresije kada se vraćate sa odličnog putovanja u svoj dosadan život kod kuće? Ja jesam. Jednostavno se osjećate tužno i bijedno jer se vraćate svim obavezama, poslu, školi i standardnom načinu života.


Nadam ste da ste uživali čitajući i da ste se pronašli bar u jednoj od ovih deset stavki. Ukoliko jeste, komentarišite mi, voljela bih da znam da je neko bio u istoj situaciji kao ja! Također, ako ste doživjeli neki drugačiji struggle slobodno napišite i to, radujem se da pročitam, xoxo.

You Might Also Like

36 коментара

  1. Odličan post, dosta ovih stvari mi je poznato. Ja sam definitivno osoba koja sve slika hah i koja ima previše nepotrebnih stvari.. Dodala bih još i onaj problem kad popiješ previše soka ili vode i moraš na wc, ali ne možeš jer si u busu i moraš čekati neko odmaralište...☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da da i to svakako treba dodati na listu haha! Hvala puno draga Petra♡

      Izbriši
  2. Zanimljiv post!
    Prepakiravanje je moja specijalnost.Zaboravljanje stvari isto,no bez svega toga se može kad gledaš.Uglavnom,baš drugačiji post i totalno je relatable.Sviđa mi se ova ideja i baš je bilo lijepo pročitati ovaj post! :)
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, bez svega ovoga ne može! Hvala ti puno:) ♡

      Izbriši
  3. Predobar post, baš večeras putujem pa si me malo nasmejala i podsetila na struggle pred put 💙! I ja sam ovisnik o fotografisanju, potpuno te razumem kao i za kofer... Predivne su fotke kroz ceo post 💙💙💙!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao hvala Anđela! ♡ I sretan put!

      Izbriši
  4. Veoma interesantan post, hah sve mi je poznato, apsolutno razumem o cemu pricas!
    Uzivala sam citajuci. Ja nisam ovisnik o slikanju ali razumem u potpunosti kada je kofer u pitanju.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanima me da li si možda putovala u Crnu Goru? Dosta mi je taj sat uočljiv. Inače slike su predivne.
    Mala sugestija. Dok sam tražila dio bloga na kom te mogu zapratiti, jedva sam se snašla jer je pri dnu. Stavi negde pri vrhu, kako bi se više ljudi prijavilo na tvoj blog. Inače te pratim, vrlo rado.

    http://myminiworldnina.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam! Taj sat i slika su iz Kotora, tačnije starog grada, inače mog omiljenog turističkog dijela:) Hvala puno na savjetu, rado ću te poslušati, šaljem pusu♡

      Izbriši
  6. Ajme kako mrzim kada odem u stranu državu i ljudi ne znaju engleski. Moj engleski nije savršen, ali dovoljno je dobar da razumijem sve i da uspijem reći što mislim. U mađarskoj žena u dućančiću nije znala uopće engleski jedva mi je objasnila da sam htjela preskupe praline za koje nisam imala dovoljno novaca. A forinte su skroz zbunjujuće. U svakom slučaju post je odličan!

    felizhanna.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao dijelim mišljenje sa tobom definitivno haha! Hvala puno:)

      Izbriši
  7. Slažem se u potpunosti sa svime i pronalazim se u svemu! Odličan post draga!


    https://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Bukvalno na svakom putovanju mi se dešavaju sve ove nezgode osim 6,7. i 8. ♥ Jako sam smotana i dok se ja snađem za kofer i odeću, zaboravim slušalice. I onda se na plaži smaram, jer knjigu zaboravim u stanu. xD Sjajan post. :)
    Uzvrati praćenje! ♥

    Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha suosjećam se s tobom! Hvala♡

      Izbriši
  9. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great weekend!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan ti je blog! Fotografije i ceo vibe bloga - odlicno! Pratim te <3 https://glamvoyagediaries.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post! Jako zanimljiva tema i sa svime se definitivno slažem-uvijek isti problemi,ali putovati je svejedno uvijek lijepo,slike su super!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  12. Great post! Photos are amaizing! :)
    Hope you'll leave a comment here --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  13. Veoma kreativan post. Slike su, malo je reci predivne. <3


    Clan sam tvog bloga, ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  14. So cool photos!

    i'm a new follower of your blog, can you follow mine and support me?

    FASHIONLOVIN BLOG' | INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši
  15. Slazem se sa svakom recenicom ovoga posta hahah pogotovo #2 , sve izgleda tako njam a novcanik sve laksi hahha
    http://hisandherway.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  16. Super post, imaš jako zanimljiv blog. :) Zapratila sam te, ako želiš uzvrati da se podržavamo u ovom blogosvijetu♥ :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  17. Pronašla sam se.Odličan post!

    OdgovoriIzbriši
  18. Zanimljiv post :) Mislim da svi mi imamo problema sa makar jednom stavkom na listi.Zapratila sam te nadam se da ces i ti moj blog :
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  19. Divan post
    Pratim te,ako zelis mozes uzvratiti to bi mi mnogo znacilo jer sam nova ovdje
    https://makeyourfashionchoice.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  20. Super post!! Pronasla sam se u dosta ovih stvari. 😃

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Popular Posts

Subscribe